שר הבריאות בוסו תוקף בחריפות: "פרס לארגון הטרור"

צבי טסלר No Comments on שר הבריאות בוסו תוקף בחריפות: "פרס לארגון הטרור"

שר הבריאות בוסו תוקף בחריפות את ארגון הבריאות העולמי: "מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי שוב חוטא לתפקידו, מתעלם במכוון מהמציאות בשטח ובוחר בצד של ארגון הטרור הרצחני חמאס. במקום לגנות את חמאס, אתה נותן רוח גבית לארגון טרור שרצח וחטף אזרחים ישראלים חפים מפשע, ונותן פרס לארגון טרור שפוגע בחיי אזרחיו ברצועת עזה. בושה וחרפה"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות אוריאל בוסו תוקף בחריפות את ארגון הבריאות העולמי וכותב בחשבונו ברשתות החברתיות: "מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי שוב חוטא לתפקידו, מתעלם במכוון מהמציאות בשטח ובוחר בצד של ארגון הטרור הרצחני חמאס".

"להלן העובדות: – צה"ל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם ופועל לשמירה על חיי אזרחי האויב לפנים משורת הדין. מנגד, חמאס רוצח וחוטף אזרחים חפים מפשע ומשתמש בתושבי עזה כמגן אנושי.

–  עובדים של ארגון הבריאות העולמי ותשתיות רשמיות של הארגון משמשים את חמאס עד לרגע זה לביצוע פעולות טרור ולכליאה של החטופים הישראלים.

–  134 ישראלים, בהם נשים, ילדים וקשישים מוחזקים בשבי חמאס כבר 149 ימים ושרויים בסכנת חיים מיידית. לפי העדויות הם עוברים התעללות קשה – פיזית ונפשית – הרעבה ופגיעות חמורות".

לסיום כותב בוסו: "מר טדרוס, במקום לגנות את חמאס, אתה נותן רוח גבית לארגון טרור שרצח וחטף אזרחים ישראלים חפים מפשע, ונותן פרס לארגון טרור שפוגע בחיי אזרחיו ברצועת עזה. בושה וחרפה".



0 תגובות